[et_pb_section fb_built=”1″ _builder_version=”4.16″ global_colors_info=”{}”][et_pb_row _builder_version=”4.16″ background_size=”initial” background_position=”top_left” background_repeat=”repeat” global_colors_info=”{}”][et_pb_column type=”4_4″ _builder_version=”4.16″ custom_padding=”|||” global_colors_info=”{}” custom_padding__hover=”|||”][et_pb_text _builder_version=”4.17.4″ background_size=”initial” background_position=”top_left” background_repeat=”repeat” global_colors_info=”{}”]

Ahogy a nyári hőség kezd fokozódni, keressük a módját annak, hogyan tarthatjuk magunkat frissen és tisztán a forró napokban. A zuhanyzó tökéletes megoldást nyújthat és többféleképpen is növelheted a zuhanyzás élvezetét, ha apró változtatásokat eszközölsz a nyári zuhanyzási szokásokban.

1. Hámlaszd a bőröd a zuhany alatt

A nyári hőség különösen kiszáríthatja a bőrünket, nem is beszélve arról, hogy a szandál és a flip flop viselése miatt a lábunk extra igénybevételnek van kitéve. A bőr gondos hámlasztásával, a zuhanyzás előtti szivacsozással vagy száraz kefével segíthet eltávolítani a régi elhalt bőrt, és elősegítheti az új bőr növekedését, ami egész nyáron friss és ragyogó bőrt kölcsönöz.

2. Akassz eukaliptusz ágakat a zuhanyzóba

A zuhanyzót varázsold egy zen-szerű gyógyfürdővé, úgy, hogy eukaliptusz ágakat akasztasz a zuhanyrózsa fölé. Ez nem csak esztétikus fürdőszobai megjelenést eredményez, de ahogy a víz végigfut az ágakon, a levelek természetes illóolajokat bocsátanak ki, amelyek bizonyítottan segítenek a stresszoldásban és az arcüregproblémák enyhítésében.

3. Fontold meg a hajmosási rutin megváltoztatását

A melegebb hónapokban csábító a hajmosás gyakoriságának növelése, ez azonban a hajhagymák és a fejbőr túlzott kiszáradását okozhatja. Bár az rendben van, hogy a hajad mindennap nedves legyen a zuhany alatt, fontold meg a hajmosás gyakoriságának csökkentését, így a fejbőröd természetes módon regenerálhatja a saját olajait, ami elősegíti az egészséges fejbőr és a fényes hajhossz kialakulását.

4. Lefekvés előtt zuhanyozz

A lefekvés előtti esti zuhanyzás rendkívül hasznos lehet, különösen a hosszú, forró nyári éjszakákon. Ha lefekvés előtt lezuhanyozol, az segít ellazulni, és csökkenti a testhőmérsékletedet, ami segít jobban elaludni. Ezenkívül, ha úgy döntesz, hogy a zuhanyzás nem törölközöl meg, az egy természetes módja lehet a lehűlésnek egy forró éjszakán.

5. Végezz egy utolsó élénkítő, hideg öblítést, mielőtt kilépsz a zuhany alól

Próbáld meg hidegre állítani a zuhanyzó termosztátját a zuhanyzás utolsó részében, hogy frissítően hideg vizet kapj. Tanulmányok kimutatták, hogy a hirtelen hideg vízzel való zuhanyzás rendkívül jótékony hatással lehet az egészségre, például fokozza a vérkeringést, növeli a szervezet immunválaszát, és segíti a regenerálódást edzés után.

[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section][et_pb_section fb_built=”1″ _builder_version=”4.16″ global_colors_info=”{}”][et_pb_row column_structure=”1_2,1_2″ _builder_version=”4.16″ global_colors_info=”{}”][et_pb_column type=”1_2″ _builder_version=”4.16″ global_colors_info=”{}”][et_pb_blurb title=”Tegye meg az első lépést most” image=”https://ujfurdo.hu/wp-content/uploads/2019/10/schedule.png” icon_placement=”left” _builder_version=”4.16″ global_colors_info=”{}”]

Új fürdőszobája felé tegye meg most az első lépést, egyeztessen időpontot velünk helyszíni felmérésre!

Töltse ki a jelentkezési lapot, és kollégánk néhány órán belül visszahívja időpontot egyeztetni.

[/et_pb_blurb][/et_pb_column][et_pb_column type=”1_2″ _builder_version=”4.16″ global_colors_info=”{}”][et_pb_text _builder_version=”4.16″ global_colors_info=”{}”]

[caldera_form id=”CF5dbad2eb48bc2″]

[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]