[et_pb_section fb_built=”1″ _builder_version=”4.7.7″ _module_preset=”default” global_colors_info=”{}”][et_pb_row _builder_version=”4.7.7″ _module_preset=”default” global_colors_info=”{}”][et_pb_column type=”4_4″ _builder_version=”4.7.7″ _module_preset=”default” global_colors_info=”{}”][et_pb_text _builder_version=”4.14.4″ _module_preset=”default” global_colors_info=”{}”]

A meditáció erőteljes stresszoldó és olyan szokás, amely a stresszel szembeni ellenálló képességhez és a belső béke növekedéséhez vezethet. Ahhoz, hogy a meditáció teljes hasznát élvezhessük a rugalmasság és a tartós békeérzet megteremtése szempontjából, rendszeresen kell gyakorolni azt.

A meditáció előnyeinek megtapasztalására számos különböző mód van, és ha több lehetőség áll a rendelkezésére, az azt jelentheti, hogy a gyakorlatot könnyebb rendszeresen fenntartani. Az egyik kiváló módszer a kádban való meditáció.

Lépések és tippek a kádmeditáció elvégzéséhez

A kádmeditáció egyesíti a meditáció szokásos előnyeit a pihentető, forró fürdő előnyeivel, amely megnyugtatja a fáradt izmokat, nyugtató légkört biztosít, és lehetővé teszi a stressztől való átmeneti menekülés érzését. Íme néhány dolog, amit érdemes szem előtt tartani, ha te is szeretnéd kipróbálni a meditáció ezen formáját.

Szánj rá időt

Szánj rá legalább 15 percet, amikor biztosan tudod, hogy nem fognak megzavarni. Ez azt jelenti, hogy iktass be néhány extra percet a napirendedbe, kapcsold ki a telefonod és mondd meg a háztartásában élőknek, hogy ne zavarjanak, hacsak nem vészhelyzetről van szó. Bármit is kell tenned ahhoz, hogy időt szakíthass magadra, megéri az erőfeszítést.

Használj aromaterápiás fürdőtermékeket

Érdemes az aromaterápia néhány előnyét beépíteni a levendula illatú (bizonyítottan pihentető), borsmenta illatú (ha éberebbnek szeretné érezni magát), vagy más, neked igazán tetsző illatú habfürdő vagy fürdőolajok használatával (tanulmányok szerint a kellemes illatok stresszoldó hatásúak is).

Szállj be és pihenj

Hagyd, hogy a légzésed lassabbá és mélyebbé váljon, hagyd, hogy a hasad emelkedjen és süllyedjen minden egyes lélegzetvételkor (a vállai vagy a mellkasa helyett). Ez a fajta légzés természetesebb, és segíthet megnyugtatni a tested természetes stresszreakcióját, ha az aktiválódott a nap folyamán.

Fókuszban az érzések

Most csak koncentrálj azokra a dolgokra, amiket a testeden érzel – a víz melegére a bőrödön, a kád nyomására a hátadon -, és amikor az elméd elkalandozik a jelen pillanatról és ezekről a fizikai érzésekről, ítélkezés nélkül vedd észre, hogy hová tűnt a figyelmed, és irányítsd vissza a testedben lévő fizikai érzésekre. Hagyd, hogy figyelmed továbbra is a jelen pillanatban pihenjen, és amikor észreveszed, hogy elkalandoztál, finoman hozd vissza az elmédet.

Maradj a jelenben

Ha a múltra, a jövőre vagy bármilyen belső párbeszédre gondolsz, gyengéden irányítsd át a figyelmedet a jelen pillanatra. Folytasd ezt néhány percig, és hamarosan megnyugvást és ellazulást fogsz érezni.

[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section][et_pb_section fb_built=”1″ _builder_version=”4.0.2″ global_colors_info=”{}”][et_pb_row column_structure=”1_2,1_2″ _builder_version=”4.0.2″ global_colors_info=”{}”][et_pb_column type=”1_2″ _builder_version=”4.0.2″ global_colors_info=”{}”][et_pb_blurb title=”Tegye meg az első lépést most” image=”https://ujfurdo.hu/wp-content/uploads/2019/10/schedule.png” icon_placement=”left” _builder_version=”4.13.0″ global_colors_info=”{}”]Új fürdőszobája felé tegye meg most az első lépést, egyeztessen időpontot velünk helyszíni felmérésre!

Töltse ki a jelentkezési lapot, és kollégánk néhány órán belül visszahívja időpontot egyeztetni.
[/et_pb_blurb][/et_pb_column][et_pb_column type=”1_2″ _builder_version=”4.0.2″ global_colors_info=”{}”][et_pb_text _builder_version=”4.0.4″ global_colors_info=”{}”][caldera_form id=”CF5dbad2eb48bc2″]
[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]